Wymagania zaliczenia
Spotkania Teams dodane są przez wykładowców do kalendarza Teams.
Aby dołączyć do zaplanowanego spotkania należy:
Aby dołączyć do zaplanowanego spotkania należy:
- Zalogować się do Teams
- Przechodzimy do menu "Kalendarz", klikamy w blok spotkania.
- Pojawi się przycisk " Dołącz". Klikamy dołącz. Jeżeli używamy Teams s przeglądarce zgadzamy się an udostępnianie kamery/mikrofonu.
- Klikamy "Dołącz teraz"
- Jesteśmy na spotkaniu
Blok spotkania:
Link do spotkania na planie zajęć
Jeżeli nie widzimy w naszym kalendarzu w team spotkania oznacza to że nie zapisaliśmy się an kurs moodle za pomocą konta Microsoft 365. Link do spotkania można uzyskać z menu Plan->Moje zajęcia po zalogowaniu się an euczelnia.wseip.edu.pl
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 25 września 2023, 08:54