Po zapisaniu się na kurs w moodle.lipinski.edu.pl (link na planie zajeć) automat cyklicznie tworzy zespół MS Teams i zapisuje do zespołu użytkowników.

Użytkownik, który zapisuje automatycznie do zespołów nazywa się "Moodle".

Jeśli nie udał się proces automatycznego zapisu do zespołu można samodzielnie zapisać się do zespołu MS teams według poniższej instrukcji


Po zalogowaniu się w aplikacji MS Teams, bądź wersji przeglądarkowej tej samej aplikacji na panelu bocznym wybieramy i klikamy zakładkę "Zespoły", a następnie w polu Dołącz do zespołu, wpisując kod, wpisujemy udostępniony nam przez Wykładowce kod zespołu:

Dołączanie do zespołu

Po zatwierdzeniu kodu i prośby o dostęp przez Wykładowce, zostajemy członkiem zespołu w którym będą odbywać się spotkania on-line z wykładowcom.

WAŻNE! - po przejściu na kanał zespołu, studenci nie rozpoczynają spotkań! Spotkania rozpoczyna tylko i wyłącznie Wykładowca! Na tablicy zespołu pojawi się stosowna informacją z przyciskiem "Dołącz teraz", kiedy wykładowca rozpocznie spotkanie i opublikuje je na osi czasu danego zespołu!

Niestosowanie się do powyższego zalecenia skutkuje tworzeniem dużej ilości spotkań w obrębie jednego zespołu co dezorientuje pozostałych studentów i utrudnia prowadzenie zajęć wykładowcom, gdyż wszystkie spotkania pokazują się jako aktualnie rozpoczęte w danym kanale.

Po zaakceptowaniu przez Prowadzącego zostaniemy przeniesieniu do widoku zespołu MS Teams, w którym będziemy mogli dołączyć do trwającego bądź zaplanowanego spotkania i uczestniczyć w wykładzie on-line:

Dołączanie do wykładu

Po kliknięciu pod wykładem w fioletowy przycisk "Dołącz" zostaniemy przeniesieni do ekranu ustawień audio i wideo, gdzie możemy sprawdzić poprawność działania kamery jak i mikrofonu, kolejno klikamy w fioletowy przycisk "Dołącz teraz" i wchodzimy na wykład on-line:

Ustawienia audio-wideo



Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 16 stycznia 2023, 09:43