Informacje ogólne

Konto studenta jest ważne w okresie studiów i nie jest likwidowane po ich zakończeniu, tak więc niektóre usługi internetowe ANS są dostępne również po otrzymaniu dyplomu.

Zakładanie konta przez pracownika uczelni

Konto euczelnia jest zakładane podczas procesu rekrutacji przez pracownika obsługującego kandydatów na studia. 

W razie problemów z zalogowaniem się prosimy zwrócić się o zmianę hasła euczalnia do pracownika rekrutacji lub dziekanatu ANS.

Samodzielne zakładanie konta

Nazwa użytkownika dla studentów oraz słuchaczy to numer albumu. Numer albumu uzyskujemy podczas rekrutacji. Numer albumu jest jednocześnie numerem umowy i numerem legitymacji.

Konto zakładamy na stronie https://euczelnia.wseip.edu.pl/konto/nowe

  • Aby wygenerować konto należy posiadać konto e-mail, podać numer albumu oraz PESEL.
  • Po wygenerowaniu hasła system przysyła je na podany e-mail. Konto potwierdzane jest też przez SMS.
  • Jeżeli nie włączymy logowanie 2 etapowego GOOGLE zmiana hasła jest wymagana co 30 dni.
  • W razie problemów z kontem prosimy o kontakt osobisty z pracownikami dziekanatu ANS.

Odzyskiwanie hasła


Hasło można odzyskać na stronie https://euczelnia.wseip.edu.pl/konto/odzyskajhaslonaemail

Po wypełnieniu formularza system przyśle nowe hasło na email. Email może przyjść z opóźnieniem. Prosimy sprawdzić też folder SPAM.

Jeżeli student zmienił email i nie jest możliwe odzyskanie hasła można regenerować konto na stronie:  https://euczelnia.wseip.edu.pl/konto/odzyskaj

Wykorzystanie konta

Konto studenta umożliwia dostęp do:

  1. systemu informacji euczelnia https://euczelnia.wseip.edu.pl
  2. Microsoft Office 365 w domenie @lipinski.edu.pl
  3. Sieci internet przez wifi w ramach porozumienia eduroam
  4. Serwisu e-learningu ANS: moodle.lipinski.edu.pl

Problemy z kontem

W razie problemów z kontem prosimy o kontakt z dziekanatem ANS: dziekanat@lipinski.edu.pl.


Ostatnia modyfikacja: środa, 11 stycznia 2023, 11:22