Lista aktywnych polityk

Nazwa Typ Zgoda użytkownika
Polityka RODO Polityka strony Wszyscy użytkownicy
Regulamin strony Moodle Polityka strony Wszyscy użytkownicy

Podsumowanie


Informacje dotyczące Rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 (RODO)


Pełna polityka

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach, ul. Jagiellońska 109A;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Akademia Nauk Stosowanych w Kielcach: iod@lipinski.edu.pl, tel. 41 366 93 73;
3) dane osobowe przetwarzane są:

a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w sprawach dotyczących:
• rekrutacji kandydatów na studia,
• dokumentowania przebiegu studiów,
• udzielania studentom pomocy materialnej,
• kontaktowania się ze studentami w sprawach związanych z tokiem kształcenia,
• dokumentowania przebiegu zatrudnienia,
• wydarzeń i programów mobilności naukowej pracowników i studentów;


b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w sprawach dotyczących:
• wykonywania przez uczelnię obowiązków sprawozdawczych,
• wykonywania obowiązków rachunkowo-podatkowych oraz rozliczeń finansowych,
• ochrony interesów administratora, w tym dochodzenia roszczeń, prowadzenia postępowań spornych, postępowań przed organami władzy publicznej;


c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w sprawach dotyczących:
• realizacji projektów edukacyjno-informacyjnych dla studentów,
• uczestnictwa w konferencjach, sympozjach, seminariach lub wydarzeniach naukowych lub popularyzujących naukę (w tym przetwarzania wizerunku w związku z dokumentowaniem tych działań),
• informowania absolwentów o możliwości podejmowania dodatkowych aktywności edukacyjnych;


d) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w sprawach dotyczących:
• przetwarzania danych osób reprezentujących interesariuszy i kontrahentów,
• przetwarzania danych kontaktowych osób fizycznych wskazanych w umowach, których stronami są osoby prawne,
• przetwarzanie danych pozyskanych z monitoringu systemów informatycznych oraz monitoringu poczty elektronicznej,
• stosowania monitoringu wizyjnego;


e) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w sprawach dotyczących:
• danych osobowych uczniów – uczestników olimpiad, konkursów i innych projektów edukacyjnych,
• danych osobowych kandydatów do pracy w zakresie wykraczającym poza katalog określony w Kodeksie pracy,
• publikacji wizerunku pracownika, studenta;


f) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w sprawach dotyczących:
• kandydatów do pracy,
• współpracy z nauczycielami akademickimi na podstawie umów cywilnoprawnych,
• współpracy z innymi osobami na podstawie umów cywilnoprawnych
• realizacji studenckich programów mobilności oraz studenckich praktyk zawodowych,
• udostępniania zasobów bibliotecznych,
• kooperacji z dostawcami będącymi osobami fizycznymi, poprzez zawieranie umów,
• kształcenia w ramach tzw. innych form kształcenia (np. kursy dokształcające, szkoły letnie) na podstawie zawieranych umów.


4) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
5) Dane osobowe przechowywane będą przez okres określony w przepisach o zasobach archiwalnych.
6) Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
7) Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jej dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.



Podsumowanie

Regulamin strony Moodle publikowanej pod adresem: moodle.lipinski.edu.pl


Pełna polityka

  1. System informatyczny Moodle jest wykorzystywany do wspierania procesów edukacyjnych, naukowych i badawczych w ramach działalności Akademii Nauk Stosowanych im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach.
  2. Osoba posiadająca konto w systemie Moodle ANS w Kielcach nazywana jest Użytkownikiem.
  3. Uprawnienia do prowadzenie i tworzenia nowych kursów w moodle mają użytkownicy nazywani Prowadzącymi. 
  4. Wyznaczony przez ANS w Kielcach pracownik nazywany Administratorem będzie sprawował nadzór techniczny oraz będzie mógł w razie niestosowania się do regulaminu zablokować konto.
  5. Administrator w razie potrzeby ma prawo zgłosić udokumentowany przykład naruszenia regulaminu Moodle do Komisji Dyscyplinarnej ANS w Kielcach.
  6. Użytkownicy są zobowiązani do wypełnienia formularza we właściwościach profilu swoimi prawdziwymi danymi osobowymi.
    Użytkownik powinien wpisać prawdziwy i działający adres swojej poczty elektronicznej.
    Imię i nazwisko są osobnymi i niezależnymi polami w formularzu rejestracyjnym i ze względów bezpieczeństwa tak zwany "login" POWINIEN być różny od tych danych. 
    Zdjęcie (czyli mały obrazek, który pojawia się przy wiadomościach użytkownika) nie może być animacją, zdjęcie to nie może zawierać treści łamiących zasady etyki (dla przypomnienia art. 141 Kodeksu Wykroczeń). 
    Uzyskanie konta jest jednoznaczne ze zgoda na wykorzystanie danych osobowych użytkownika w zakresie koniecznym do obsługi platformy Moodle przez prowadzącego i administratora.
  7. Niewłaściwe wypełnienie formularza rejestracyjnego, rozpoznanie faktu udostępnienie konta oraz materiałów dydaktycznych uzyskanych z platformy osobom trzecim powoduje zablokowanie konta.
  8. Uprawnienia opisane w punkcie 3 regulaminu przyznaje Administrator
  9. W systemie Moodle ANS wolno zamieszczać tylko te materiały, do których użytkownicy mają prawa autorskie. W przypadku zamieszczania całości bądź fragmentów materiałów osób trzecich wymagana jest ich pisemna zgoda.
  10. W wypowiedziach w systemie Moodle ANS nie wolno zamieszczać treści nieprzyzwoitych, obraźliwych ani obscenicznych (dla przypomnienia art. 141 Kodeksu Wykroczeń). 
  11. Materiały i wypowiedzi zamieszczone przez użytkowników mogą być modyfikowane, bądź usuwane przez prowadzącego lub administratora, gdy są one niezgodne z postanowieniami niniejszego regulaminu. Dotyczy to w szczególności wypowiedzi i materiałów nie związanych z programem lub przebiegiem studiów.
  12. Nieprzestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z zakazem korzystania z platformy oraz powiadomieniem władz wydziału.
  13. Regulamin użytkownika może być modyfikowany po każdym zakończonym semestrze.
  14. Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: technicznych, świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki internetowej.