Regulamin strony Moodle publikowanej pod adresem: moodle.lipinski.edu.pl
System informatyczny Moodle jest wykorzystywany
do wspierania procesów edukacyjnych, naukowych i badawczych w ramach
działalności Akademii Nauk Stosowanych im. prof.
E. Lipińskiego w Kielcach.
Osoba posiadająca konto w systemie Moodle ANS w Kielcach nazywana jest Użytkownikiem.
Uprawnienia do prowadzenie i tworzenia nowych kursów w moodle mają użytkownicy nazywani Prowadzącymi.
Wyznaczony
przez ANS w Kielcach pracownik nazywany Administratorem będzie
sprawował nadzór techniczny oraz będzie mógł w razie niestosowania się
do regulaminu zablokować konto.
Administrator w razie potrzeby
ma prawo zgłosić udokumentowany przykład naruszenia regulaminu Moodle do
Komisji Dyscyplinarnej ANS w Kielcach.
Użytkownicy są zobowiązani do wypełnienia formularza we właściwościach profilu swoimi prawdziwymi danymi osobowymi. Użytkownik powinien wpisać prawdziwy i działający adres swojej poczty elektronicznej. Imię
i nazwisko są osobnymi i niezależnymi polami w formularzu
rejestracyjnym i ze względów bezpieczeństwa tak zwany "login" POWINIEN
być różny od tych danych. Zdjęcie (czyli mały obrazek, który pojawia
się przy wiadomościach użytkownika) nie może być animacją, zdjęcie to
nie może zawierać treści łamiących zasady etyki (dla przypomnienia art.
141 Kodeksu Wykroczeń). Uzyskanie konta jest jednoznaczne ze zgoda
na wykorzystanie danych osobowych użytkownika w zakresie koniecznym do
obsługi platformy Moodle przez prowadzącego i administratora.
Niewłaściwe
wypełnienie formularza rejestracyjnego, rozpoznanie faktu udostępnienie
konta oraz materiałów dydaktycznych uzyskanych z platformy osobom
trzecim powoduje zablokowanie konta.
Uprawnienia opisane w punkcie 3 regulaminu przyznaje Administrator
W
systemie Moodle ANS wolno zamieszczać tylko te materiały, do
których użytkownicy mają prawa autorskie. W przypadku zamieszczania
całości bądź fragmentów materiałów osób trzecich wymagana jest ich
pisemna zgoda.
W wypowiedziach w systemie Moodle ANS nie
wolno zamieszczać treści nieprzyzwoitych, obraźliwych ani obscenicznych
(dla przypomnienia art. 141 Kodeksu Wykroczeń).
Materiały i
wypowiedzi zamieszczone przez użytkowników mogą być modyfikowane, bądź
usuwane przez prowadzącego lub administratora, gdy są one niezgodne z
postanowieniami niniejszego regulaminu. Dotyczy to w szczególności
wypowiedzi i materiałów nie związanych z programem lub przebiegiem
studiów.
Nieprzestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z zakazem korzystania z platformy oraz powiadomieniem władz wydziału.
Regulamin użytkownika może być modyfikowany po każdym zakończonym semestrze.
Używamy
cookies i podobnych technologii m.in. w celach: technicznych,
świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu
końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki
internetowej.